Eskişehir’de düzenlenen Aydın Onur U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde KKTC Atletizm Federasyonu sporcuları başarılı sonuçlar elde etti. Ecem Nehir Çelik uzun atlamada Türkiye üçüncüsü olurken, Mert Tut ve Arda Yurttaş 200 metre finalinde mücadele etti. Turgut Çelikoğlu ise 100 metrede kazandığı bronz madalyayı aldı.